Fantázia chlap(c)ov

5. júla 2017, gl22xx, slovíčkarenie

Zahryzol by som sa do teba.
Ako do koláča plného sladkého krému.
Tiekla by si po perách
s jemnou príchuťou vanilky.
Ako dieťa.
Ukradol by som ozdobu z torty.
Preto, lebo sa to nesmie.
V úteku, s úsmevom pred rozhrešením,
behom, potkynajúc sa o poľnú trávu.
Schoval ťa do skrýše, čo patrí len chlapcom. Vychutnával si posledné zvyšky z rúk.
Zahryzol by som sa do teba.

Presýpal by som ťa v rukách ako piesok.
Staval a búral hrady, zámky.
Zmáčal ťa a prstom kreslil obrázky.
Do jamky hádzal guľôčky z hliny.
A možno jednu kovovú.
Lesklú ako tvoje oči.
V pieskovisku ako malý .
Presýpal by som ťa v rukách ako piesok.

Plával by som v tebe ako v plese.
Postavenom na divokej rieke.
Utopený v tvojom osviežujúcom objatí.
Nový príval by odtiekol medzi skalami.
Ako deti,
skákal do hlbočiny z konárov starej vŕby .
Ponorený.
Do dna,
na dno.
Plával by som v tebe.