Založ si blog

Tak drž ma

Tak drž ma,
nech spomalí sa čas,
v súznení sladkých stonov.
Objím a tíško mlč,
s Tebou viem, kde mám domov.

Buď prameňom, buď vetrom.
Zemou, kde nájdem pevný krok,
slnečnou žiarou z neba.
Tak drž ma,
nech rastiem vedľa Teba.

Tak drž ma,
v morských vlnách
buď mi prístavom.
Útočiskom,
keď v búrkach duní hrom.

Tak drž ma,
nepotrebné sú všetky slová.
Len pri Tebe sa môžem schovať,
utiecť od prekliatí,
stratiť nás v nežnom objatí.

Tak drž ma.


A odovzdám ti seba.

Tag:

Pavučina (z) pocitov

02.06.2018

Niekedy sa mi nedá zaspať. Práve vtedy zvyknem zablúdiť. Na cestách stratených myšlienok, hoc každá z nich má jeden smer. Do viet zaklínam živé slová a ešte živšie sny. Spriadam. Pavučinu pocitov. Sú tri ráno. Nespím. Zatváram oči. ( Aby som videl. Že si. Vedľa mňa. Že vidím tvoj úsmev. Počujem tvoj hlas. Že neodpovedám. Aby si sa opäť spýtala. Že cítim. Ako [...]

Prisadla si (si).

23.05.2018

Prisadla si. Zľahka, tak ako motyľ sadá na kvet. V hlbokých očiach ako na pokojnej hladine odrážal sa svet jej túžob a nádejí. Jemná a krehká, ako krídla vážky. Mala gaštanové vlasy, tvár bez makeupu, Tajomný úsmev, v licach malú jamku s nápisom neverím. Vôkol očí zo života vrásky. Tak detsky čistá, pritom žensky zrelá. Prisadla si, mne krv v tele vrela. Nuž [...]

Nie, nie si na kolenách

23.03.2018

S horúčkou v srdci topia sa ľady, cez slzy tečú sťa horská riava. Obnažená, ako zem do prvej trávy, zime odolávaš. Odložená. S horúčkou v srdci začiatkom jari, cez slzy bolesť pláva. Porazená? Zakvitneš, ako lúky po chotári. Vstávaš. Nie si na kolenách. S horúčkou v srdci zaceliš rany. Dnes smútok silu ti dáva prekonať pády. Žiť, opäť objavená, novo [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 43033x
Priemerná čítanosť článkov: 1721x

Autor blogu

Kategórie