Založ si blog

Archív: február, 2018

Povedz mi alebo mlč

Povedz mi, čo je to láska? A akú má vlastne chuť? Je to prameň čistej vody, čo smädom neda zahynúť? Je to v tvári vráska? A koľko trvá hodin? Je vari vánkom v sparnom lete? A dá sa vôbec zabudnúť? Je to sen? Výplod? Blud? Nádherne krásna predstava? smiech, radosť, plač či obava? Je ťažké ju v svete postretnúť? Dá sa s ňou lietať navzdor zemskej tiaži? Je pravda, […]

Pokračovanie článku

Tak drž ma

Tak drž ma, nech spomalí sa čas, v súznení sladkých stonov. Objím a tíško mlč, s Tebou viem, kde mám domov. Buď prameňom, buď vetrom. Zemou, kde nájdem pevný krok, slnečnou žiarou z neba. Tak drž ma, nech rastiem vedľa Teba. Tak drž ma, v morských vlnách buď mi prístavom. Útočiskom, keď v búrkach duní hrom. Tak drž ma, nepotrebné sú všetky slová. Len pri Tebe sa […]

Pokračovanie článku

Píšem Vám

Píšem Vám list mladá pani. Kazdy deň z rána, na svitaní, slovíčka skladám, hrám sa s pismenkami. Pre vás, o smútku prazdnych dní. O vás, o láske a živote, o vašej nehe a dobrote. Píšem Vám list mladá pani. Kazdy deň z rána, na svitaní, že Vás hľadám, v túžbe, byť chvíľu s Vami. Pre vás, akoby dnešok mal byť posledný. O Vás, o čarozvláštnej náhode, že […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým dorazí ďalšia západná technika a munícia

ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým dorazí ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 43079x
Priemerná čítanosť článkov: 1723x

Autor blogu

Kategórie