Založ si blog

Okamih seba

Prišla.
Objal som ju.
Zaryla mi tvár na rameno
a obnažila nahotu svojej duše.
V tom dotyku uvidel som viac
než môže dať pohľad očí.
Objala ma a ja som dýchal,
bože, ako len zhlboka som dýchal
vôňu jej vlasov.
Pritískal si ju na telo.
Voňala celá.
Jeseňou, možno babím letom.
Zrazu vedel som o nej všetko.
Kým bola, aj kým nebola.
A bol som úprimný ako nikdy.
K nej, k sebe.
Dokonalá katarzia.
Veľký tichý tresk.
Pozemská odysea.
Čitali sme sa v tej chvíli,
navzájom ako z veľkej knihy.
Hltavo kradli nevypovedané slová
poslednej kapitoly.
Objal som ju a odišla.
Ja som ostal.
Ten istý,
len úplne iný.

Tag: ,

Pavučina (z) pocitov

02.06.2018

Niekedy sa mi nedá zaspať. Práve vtedy zvyknem zablúdiť. Na cestách stratených myšlienok, hoc každá z nich má jeden smer. Do viet zaklínam živé slová a ešte živšie sny. Spriadam. Pavučinu pocitov. Sú tri ráno. Nespím. Zatváram oči. ( Aby som videl. Že si. Vedľa mňa. Že vidím tvoj úsmev. Počujem tvoj hlas. Že neodpovedám. Aby si sa opäť spýtala. Že cítim. Ako [...]

Prisadla si (si).

23.05.2018

Prisadla si. Zľahka, tak ako motyľ sadá na kvet. V hlbokých očiach ako na pokojnej hladine odrážal sa svet jej túžob a nádejí. Jemná a krehká, ako krídla vážky. Mala gaštanové vlasy, tvár bez makeupu, Tajomný úsmev, v licach malú jamku s nápisom neverím. Vôkol očí zo života vrásky. Tak detsky čistá, pritom žensky zrelá. Prisadla si, mne krv v tele vrela. Nuž [...]

Nie, nie si na kolenách

23.03.2018

S horúčkou v srdci topia sa ľady, cez slzy tečú sťa horská riava. Obnažená, ako zem do prvej trávy, zime odolávaš. Odložená. S horúčkou v srdci začiatkom jari, cez slzy bolesť pláva. Porazená? Zakvitneš, ako lúky po chotári. Vstávaš. Nie si na kolenách. S horúčkou v srdci zaceliš rany. Dnes smútok silu ti dáva prekonať pády. Žiť, opäť objavená, novo [...]

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 43052x
Priemerná čítanosť článkov: 1722x

Autor blogu

Kategórie